Hemanjiomluminik Mervemrah73 ya moral olarak iyiyim ama tabi korktum biraz ağladım üzüldüm. İnşallah değildir ama öyleyse de Allah tez zamanda atlatmayı nasip etsin canım
Balli_pastamm_ Hemanjiomluminik Aynen canım uyuyor başta hafif gibi başlayıp zamanla artıyor. Sırt ağrısı var mı peki Benim gecmek bilmeyen sırt agrım vardı berbat bişe
GoGirl Maviay bence test yaptirsin su donemde daha ne belirti olucak bu kadar vaka varken tek bir belirtiyle bile pozitif cikiyor artik
Maviay GoGirl Bilgi alınacak insanlar bile yanlış yönlendiriyor başınızın çaresine bakın der gibi. Yarın özele gidecek test yaptırmaya.
Hemanjiomluminik Hatice53 teşekkür ederim. Ya burda görüyorum evde temanslı olmasına rağmen yapmıyorlar diye o yüzden ateş yok felan diye yapmazlar herhalde dedim.
Gizemiray02 Hemanjiomluminik eşim özel çapa hastanesinde 90 liraya yaptırdı 2 3 hafta önce geçmiş olsun inşallah değildir
Asporceee Hemanjiomluminik Edirnede 450 tl özel hastanede benimde şüphem vardı devlete gittim anında yaptılar çok şaşırdım gidin devlet hastanesine yazık günah paranız cebinizde kalsın
Balli_pastamm_ dlyozy Maske taktım çok yakın temasta bulunmamaya calistim.Zaten emmedikleri için karinlarini doyurdum altlarını değiştirdim uzak durdum.
Reyhanbal Hemanjiomluminik emziriyosan testte yaptırsan ilaç vermiyolar parol dışında. Bence hastane riskli bişey yoksada bulaşma ihtimali yüksek. Kendinizi karantinaya alın sağlıklı beslenin hayırlısıyla geçer inşallah