Canım özür dilerim ama korona olmuşsun sanırım 3ngundur geçemeyen baş ağrısı halsizlik terleme oluyordu bende gittim devler hastanesine tomografi çektiler var dediler pcr testi yapıldı pozitif çıktım 😳 10 günde atlattım 5 gün ilaç içtim son 4 gün dikkatli başkandım sabah akşam duş aldım bitti 10 günde testim negatife döndü Inşallah sende bisi yoktur