Uyartugba Slhaaa yarıyor tabiki ben hiç bir şey sürmedim sütümu sağdım pek üst iste giydirme bazı bebekler sıcağı hiç sevmiyor benim kızım gibi hemen bir sıcak olsun yüzünde çıkar geri gider sağ hem yüzü güzel olur bebeginizin parlar pamugada sagip bebeğin yüzünü hafifçe silebilirsiniz bence bir şey kullanmayın derim yıkamayın sütü saydıktan sonra yüzünü öylece kalsın bir kaç gün deneyin anne sütü şifa ilerleyen zamnda geçiyor benim bebeğinin 1 hafta sürdü hemen geçti
Peony Oğlumda da vardı. Doktor asla bir şey önermiyorum, 2,5 aya kadar çok normal dedi. Öyle de oldu kendiliğinden geçip gitti ☺️