Adanurymn -TubAsel- bende pek oturtma taraftari degilim ama bebegim çok oturmayi istiyo ve agliyo oturmak icin kendini atiyo surekli kalkmak icin yattığı yerden
-TubAsel- Adanurymn daha önce oturttuysan ister canm artık çünkü görüş açısı çok değişiyor ve o görüş açısını istiyor. Sen oturtma 5 6 güne unutur zaten istemez.