BeyzaLivaLeyla Doktor nasıl olsa oturacak dedi. Onlar oturmaya çalışır dedi ama gerek yok omurgası açısından dedi banada canım. 5 aydan sonra günde 10 dk dene istersen ama 10 dkyı geçirme dedi. Bende 6. Ayda destekli oturtmaya başlıcam dedim. Birçok doktora da sorum. Bu kendimizin hadi hazır çalışıyor oturtalım diyebileceğimiz bişey değil zaten. Doktorlar 5 ay önceden kesinlikle önermiyor. Birde doktor ok vermesi lazım. Ben öyle yapıyorum çünkü uzman o ben bilemem