Seydameva cilekliturtam bu yaşta bu kadar yüksek olması çok tehlikeli sürekli kan vermelisin dediler başka sorunlara yol açabilir dediler ama hamilelik emzirme vs süreçlerinde kan veremedim emzirmeden kesince vereyim dedim hamile olduğumu öğrendim yani hala baya yüksek 🤦🏻♀️
Dunyamsensn2008 Seydameva Peki yüksek olmasına rağmen saç dökülmesi halsizlik vs. Yaşıyor musunuz merak ettim benim çok dökülüyor ferittinn düşüklüğünden mıdır diye
Dunyamsensn2008 cilekliturtam Benimde düşük çıktı covid için hastaneye gitmiştim Dr. Bu bişey değil dedi.Siz yinede takviye alın veya pekmeze limon sıkıp her sabah aç karnına için birebir.Korkmayin
Seydameva Dunyamsensn2008 hayır saçlarım doğumdan dolayı döküldü şu an hamile olduğum İçin bi halsizliğim var ama onun dışında sn durmam 🙈
Swtlna Kan takviyesi yaparlar ya da kan ilacı kullanırsınız. Biz eşim ben ve oğlum talesemi taşıyıcısıyız, kansızlığımız genetik yani, takviyeler de işe yaramıyor bizde ama siz bikaç ay ilaç kullanarak atlatırsınız diye tahmin ediyorum
ZeynepEceninAnnesii cilekliturtam inşallah canım benim, bilen biri çıkar umarım içini ferah tut internette hersey yazıyo oralara çok bakmamak lazım. Geçmiş olsun tekrardan 😘
MomSEA cilekliturtam merhaba. Öncelikle çok korkmayın benim de öyle. Hamilelikte 2 ye düştü kan serumu yedim 10 tane. Siz de vakit kaybetmeden kan hapı ya da şurubu kullanmaya başlayın doktor kontrolünde tabi. Geçmiş olsun
Fatma8988 cilekliturtam doktora sorarsın tabi canım ama solgatun demir hapı hemen toparlıyor aklında olsun. Benimde hep düşüktür hemoglobinde demirde:/ takviye alıyorum aklıma geldikce düzenli kullansam keşke…
edaozdxxr Ferritin tek başına değerlendirilmez. Hemoglobine de ve demir bağlama değerlerine de bakılır ona göre takviye yapılır. Benim hepsi de düşük gayet ayaktayım 😂