Kızlar burayla alakasız ama bayadir zor durumdayım sağlık açısından yaklaşık 1 aydır göğsümde şiddetli bir ağrı bulantı karın ağrısı var bilgilendiren biri olursa sevinirim kan tahlili yaptırdım ferritin değerim 3 çıkmış referans aralığı 10-291 olmasına rağmen 20 nin alti 200 üstü olunca tehlikeli diyorlar demir depolarımda aynı durumda ve aşırı düşük anemi dışında başka bir durum olmasından endişe ediyorum anlayan biri yorumlayabilir mi? Ferritin değerinin bu kadar düşük olması çok tehlikeliymiş yaşayan var mı böyle birşey