Rabia88 ben tedaviyle hamile kaldim dogumdan sonra saten hamile kalamiyom diye sorunmadim 40 gün sonra hamile kaldim yani 10 ay olacak aralarinda bence koy ver gitsin derim ama bugun bebek arabalarina bakinca yuh dedim kardesarabalariii acayip pahali ama sonrasini düsününce insan mutlu oluyor beraber arkadas gibi büyücekler sirdas olcaklar birbirlerine herkez 2 ciyi düsünürken ben yan gelip yatacam 😁😂