Rabia88 9 ay 13 gün oldu ama hala adet olmadım normalde de düzensizdi bebeğimi hala emziriyorum benim gibi olan var mı
FDilek Rabia88 benimde öncedende düzensizdi 3 ay sonra adet oldum biraz düzene girdi 3 4 gün oynuyo sadece sağlık ocağındaki hemşire değişir dedi
Nisaasel Ben varım 🖐🖐🖐 9. Ayımın içinde oldum şuan 10 aylığız ve ikinci adetimi bekliyorum gelsin hemen gidip spiral taktıracağım
Nisaasel Rabia88 evet emzirdiğin için normal diyorlar. Ben gitmiştim 8. Ayım da tarlusal verdi ama cesaret edip kullanamadım sonuçta o da 1 kereye mahsus getiriyor kullanmadım ve 9. Ayın içinde kendisi geldi
Yersu Ben de hala olmadım bebeğim 3 aylık olacak doğumdan sonra 40ım çıkınca kontrole girmiştim doktoruma sordum ne zaman adet olacam diye emziren kadınlar 1 seneye kadar olmayabilirmiş adet normalmiş öyle demişti doktorum
Burcakmstftmr Rabia88 6 ay oldu adet olmadım spiral taktırdım öyle bi kanamam oldu sonra adet okur muyum bilmiyorum ama 1 yıl dana fazla adet olmamak normalmiş korkulacak bişey yok yani ☺
Srpp Aylakhnm1 yaa benimde 9gün oldu 40ım çıkalı 🙄 Bugün adet baslangıcı gibi hafif lekelenme oldu çok üzüldüm galiba bende adet oluyorum 😖😖 çok seviniyodum aylar sonra olucam die 🙄
Ceren Rabia88 canım kafana takma olursun benim ikinci çocuğum şuan 8 ay 25 gunluguz hala olmadım emiyor bu arada ilk kızimda 6 ay emdi emmeyi bırakır bırakmaz adet oldum emzirmeyle alakalı emdiği için olmuyorsundur olursun bir gün. 🤗🤗