KuzeyiinAnnesii Melikedoruk amin canım evet uykusuzluk yoruyor insanı ve enerji kalmıyor oğluma karşı dediğin gibi verimli olamıyorum bazen hiç halim kalmıyor resmen zorluyor biraz daha uyuma süresi uzasa dinlenicem aslında
Yakamoz Benim kızım da 6 aylık olmak üzere geceleri 10 defa bile uyandığı oluyor çok sebepsiz yere. Bilemiyorum ben biraz emmesine bagliyorum aslinda. Cevremde mamayla beslenen bebeklerden hic duymuyorum bunu. Mamayi veriyorum iste 6-7 saat araliksiz uyuyor falan. Emen cocuk anne kokusu istiyor veya oyle bir oyalanmak icin bile emmek istiyor uyaniyor araniyor tok da olsa. Çok saçma bulabilirsiniz ama inanin mamayla beslenen bebekte hic duymadim bu sık uyanmayi. Hep emen bebekler🤦🏼♀️ Hatta bu sebepten 1 yaştan sonra emzirmeyi birakan çok anne oldugunu da okumuştum
KuzeyiinAnnesii Yakamoz canım bebeğim ilk 2 ay emdi daha sonra sütüm kesildi yani mamayla beslenen bir bebek Ve çok uyanıyor 🤦🏻♀️
KuzeyiinAnnesii [bilinmeyen] bizde öyleyiz inanki eşimde olmasa gece hepdem biterim Ama işde bi çözüm bulmak lazımda ben bilemiyorum o çözümü 🤷🏻♀️
Yakamoz KuzeyiinAnnesii aaaa bakın buna cidden şaşırdım. Yanlis anlamayin hani ben meme emen mama alan diye ayirmiyorum sadece genelde boyle duyuyorum. O zaman demek ki ya dönemsel ya da bizim bebişler böyle 🤷🏼♀️
EbruDuru [bilinmeyen] benimkide aynı anlattığın gibi 9 ay olucaz bir kaç gün sonra gündüz skntı yok ama gece yatırdığımda yarım saat sonra uyanıyo karnı tıkabasa dolu olduğu halde
KuzeyiinAnnesii Yakamoz yok estagfurllah yanlış anlamadım 😊 valla bilmiyorum bizde durum bu uzun gece uykularını hasretle bekliyorum 😊
ozgevolkan KuzeyiinAnnesii bende bununşa ilgili post açtım 8 aylığız hala gece devamlı uyanıyor emmek istiyor