habibe_omerasaf bizde şuan herhangi bir diş yok
Öyle ağlayınca bende şüpheleniyorum ama gözüken miniminnacık bişeyde yok
İlk 4 ayda hep emzikle gecer uykuya 10 da yatar 5 de kalkar mama yer 8 de uyanırdı 4. Ayda bir uyku gerilemesine yakalandık ve acayip mamaya kalkar olduk o gündür mızır mızır