Kbrayaman Deletedmom44 tabağı koku yapıyor kaynatıyorum yine de fayda etmiyor ve bence yemeklere de siniyor o koku bence verdiğin paraya değmez
Deletedmom348 Deletedmom44 Bende blw deneyeceğim ama oioi kaşıkla değil. Bebedor un kaşığıyla. Tabakları güzel. Vakumlu tabak babyplus ın da var. Arkadaşım almış memnunmuş.
Naz_N Deletedmom44 kullanıyorum, memnunum da ama olmasa da olur🤷🏻♀️ Mama sandalyesi kullanacaksanız aslında çoğu zaman tabak bile gereksiz, tepsisi zaten iş görür.
Muhammedd23 Deletedmom44 tüm seti var kullandığın a101 benekli tabaklar. Ayrıca yapışması da pek önemli değil içine elimi sokup yemekleri dışarıya fırlatıyor
Zeynep35_ Deletedmom44 aynen ama musamba tarzı olanlardan almanızı onerırım hemen suyun altında yıkayabılıyotsunuz
Arasannesi Deletedmom44 yanı ben karısık aldım oıoı kase ve kasık .önlük olarak kraft sılıkon önlük aldım.sılıkon kalıtesı olarak hıc bır fark goremedım hıc leke tutmuyor tabaklarımızda fısher prıce onlardanda gayet memnunum.olmasa da olur yanı