Deletedmom44 sadcee tabağını aldım ben vakumlu olduğu için bebeğm kaldırmıyo devirmiyo o yzden güzel elzem mi dersen de bebeğine bağlı sen besliyosan önüne tabak koymuyosan gerekli değil, kaşığı da başka markalar daha ucuz gerekli değil bnce illa yok bambu saplı şöylr böylr diye, önlüğü güzel ama aynı model daha ucuza başka marka aldm ben