Mom0870 AhhsseeN ayağımı kaynar suyla yaktım hiç iz yok şimdi. Ama üzerinden çok zaman geçti ise bilemem. 🤷🏻♀️ Eczacıya da danışabilirsiniz çok geçmiş olsun.
Kartaldeniz AhhsseeN deri emdikçe sürdüm devamlı olarak deri yağı emince bir geriliyo zaten o an tekrarladım kantaronu daha çok kullandım hatta
Bayan32dis AhhsseeN benimde hamileyken aynı şekilde yüzüme kızgın yağ sicramisti yumurtanın beyazını sürdüm kurudukca bir iki sefer devam edip sürdüm hem acıyı aldı hem iz birakmadi