Kartaldeniz AhhsseeN geçmiş olsun benim de yanmıştı kantoron yağı ve aloe Vera nın yaprağından çıkan özsu ile geçti özellikle kantaron iz bırakmıyor
Miyonunannesi Madecasol hametan bepantol krem alıp karıstırıp duzenlı surmen lazım ama duduncd gunes gormemesı gerek
AhhsseeN Miyonunannesi Miyonunannesi hametan alerji yaptı madec Miyonunannesi madesacol ve bepanteni karistirmam yeterli olur mu? Hametan alerji yapti
Mom0870 AhhsseeN ayağımı kaynar suyla yaktım hiç iz yok şimdi. Ama üzerinden çok zaman geçti ise bilemem. 🤷🏻♀️ Eczacıya da danışabilirsiniz çok geçmiş olsun.
FerahKuzum Aloavera kesinlikle hem anında hanmasını kesitor hem de en ufak iz bırakmıyor. Tavsiye ederim 😊
Kartaldeniz AhhsseeN deri emdikçe sürdüm devamlı olarak deri yağı emince bir geriliyo zaten o an tekrarladım kantaronu daha çok kullandım hatta
Miyonunannesi Miyonunannesi biz yanık tedavılerınde genelde bunları kullanıyoduk daha derın yanıklarda bile