gmzlgzl inşallah en basit teşhis konulur ve en basit şekilde bir şişe şurupla çözülür gider inşallah ama diyelim ki hirschsprung ameliyattanda korkmayın sonuçta şifa buluyor. Ben kızıma ameliyat olacağını ve kabızlığının biteceğini söylediğimde sevinçten boynuma atlamıştı! 🥰 artık acı çekmeyecek miyim anne diye!!! İçim parçalandı o gün onu dediğinde, ameliyattan 8 9 gün sonra anne artım karnım hiç ağrımıyo ameliyat işe yaramış dedi! Dünyaya bedeldi o sözleri🌸😍 ameliyata giderken dans ederek şarkı söyleyerek gittik. Şifa istedik Allahtan verdi, bizden mutlusu yoktu düğüne bayrama gider gibi gittik. Dualarımız kabul oldu. Hiç içimde endişe tutmadım hep mutluydum hep Allahıma emanetti yavrum hatta Onun du Kızım. Allah bana bu dünyada bakıyım diye emanet etmişti. Yarattıpına benden sevgili, şevkatli, merhametliydi… bunu hiç çıkarmadım aklımdan ve Allahım sen ver şifasını diye dua ettim. İçini ferah tut. Bitecek bu dert bitecek. Bir sınav Allahım başarıyla geçmeyi nasip etsin. Kızınında acılarını dindirsin.