BirrPrensessannesi ilk dogdugunda yaptı bi 15 gune kadarda da gunluk 5 6 kere yapiyodu ondan sonra 7,8 bazen 10 gune kadar yapmadigi oluyodu sadece anne sutu aldi icin normal dediler sonra memeyi birakti mama yemeye basladi onda da gunde 1 yada 2 günde 1 yapiyodu bu zamana kadar hep civikti ama sonra ek gidaya gecctik tamamen kabiz oldu taş gibi zeytin yagi veriyorum herseyine zeytin yahi kullaniyorum kefir probiyotik sebze meyve agirlikli besliyorum ama ayni doktorlar umursamiyor bile hic bakmadan simdi de ek gidadan diyor bide kusmasi yok bu durumda suphelenmeli miyim