benim-kalbim-o Lina07 Hayır gaz değil gaz sorunumuz bitti bizim çok şükür hem öyle olsa ağlardı hiç uyumuyor sürekli uyanık kalmak istiyor bi kaç gündür böyle inşallah öyle devam etmez