Lina07 Mesai başladımı kızlar bebisleriniz uyandimi benim ki 6 uyandı emdirdim uyurmu dedim yok gözleri açtı bana agu diyor uyumucam diyor artık aksama kadar uyumaz 😂😂
Oykutosum Lina07 uyandık emdik gaz işlemide tamam ama altını değiştirme hatasında bulundum 🙈 altını değiştirmezsem 8 e 9a kadar uyurdu ama değiştirdim açtı gözleri 🙃🤪
benim-kalbim-o Lina07 Mesai dün geceden başlamıştı akşam zar zor 10 da uyuttum gece saat başı uyandı halada uyanık 😕
Lina07 Meriwa oh ohh ne güzel bende emzirdim gazinj çıkarmaya çalıştım cıktı ama dam değil altina değiştim suan yerde uzanıyoruz uyurmuyuz zor 😂
Lina07 benim-kalbim-o hadi ya allah kolaylık versin gaz sorunumu yaşıyorsunuz bnimki 40 dk uyudu şimdi uyandı
metehanmom_ Lina07 bizimki de 6 da uyandı sürekli salla salla 7 ye kadar dayandı uyuyayım diye ama sonra gaz sancısı başladı kalktık şimdi yüzüme bakıyor “nasıl uyutmadım ama anne seni” der gibi 😂
Lina07 metehanmom_ 😂😂😂onlae cok aklilli anneyi nasil uyutmam nasil yorarım cok iyi biliyorlar keyifleri catincada emzirmek icin kaldıramazsin benimki uynadi zorla 1 bucuk saat sonda uyudu oda 40 dk simdi artij tamamen uyandik aksam 10 kadar uyumaz😂
1453merve Anlaşıyo mu bebişler acaba bizim ki de 6da uyandı brz aguşaltık 10dkdır uyuyo ama heran tetikteyim uyanıcak diye korkuyorum 🙃
Lina07 1453merve maşallah inşallah uzunca uyur b3nde bazen öyle tetikte bekliyorum her an uyancak diye 😂
Ebruili 6 da uyandık emdi lazımlığa kaka çiş yaptı(8 aylık pişik olduğu için ufaktan wc eğitimi veriyorum) yıkandık oyun oynadı kahvaltısını verdim uyursa birazdan gündüz ilk uykusuna yatıracağım
Lina07 Ebruili maşallah sız iyiymissiniz ya bizim gunduz uykumuz yok malesef az oce 7 20 uyudu 8 geri uyandı
benim-kalbim-o Lina07 Hayır gaz değil gaz sorunumuz bitti bizim çok şükür hem öyle olsa ağlardı hiç uyumuyor sürekli uyanık kalmak istiyor bi kaç gündür böyle inşallah öyle devam etmez