Kurt45 Sinem2506 6 aydan küçük bi sabah bi akşam olmak üzere iki kere ama yarim.cay kaşığı diye biz veriyoruz ama kaka yapmadığı ikindigi zaman verdim iki gün şuan kaka yapıyor kendi günde 2 defa ama o yapmadığı zmaandan cıvık biraz daha
Chngrmom Bebeğim henüz 12 günlük biogai kullanıyoruz ama etkisini pek göremedim sürekli ıkınıyor ve ağlıyor zeytinyağı içirsem bende zararı olur mu ki