Kızlar bişey sorucam bi arkadaşıma doktor bebeğine günde 1 yemek kaşığı zeytinyağı içirmesini söylemiş arkadaşım içiriyormuş ve hiç gaz problemi yaşamadıklarını söyledi. Benim ki 3bucuk aylık sadece emziriyorum yediğime içtiğime çok dikkat etmeme rağmen çok gazlı napsam içirsem mi bende acaba denediniz mi hiç ??