Hepinize cevaplarınız için tesekkur ederim. Ben de kizımın kendini savunmasıni öğrenmesini istiyorum. Şiddete egilimli olmasın tabi ki ama sessiz de kalmasin. Zaten uzak dogu sporlarinda oranin felsefesini de ögretiyorlar. Ve amacin kendini savunmak oldugunu anlatiyorlar. Şiddete meyilli bir çocuk degil zaten 2 yaşında sevgi dolu bir kiz. Sirf kendini savunmayı ögreniyor diye bozulacagini düşünmüyorum. Ben sadece arastiran var mi diye merak etmistim zaten 3 yasindan once almazlar sanirim kimsenin bu konuda bilgisi yok ☺️