Benim kızım henüz çok küçük,1 yaşında. Ama ileride mutlaka savunma sporlarına göndereceğim. Şiddete yatkın eğitmek değil valla bu bence. Allah korusun ileride biri kızıma fiziksel olarak zarar verecek olsa karşısında bale yaparak mı koruyacak kendini? Gerçi elastikliğini kaybetmesin diye baleye de göndermek istiyorum ama 😂 bakalım o neyi isterse ona gitsin. Bence mantıklı bir şey yakın dövüş sporları 👍🏻