Yagmuranne ne eksik ne fazla hepsi bizde de var. Su an mesela manyaklar gibi pilates topunda zıplayıp ninni söyleyip hişliyorum. Uyumuyor. Direniyor. Yorgun uykusuz uykusu var ama uyumuyor. Onun yerine ses cıkarmayı bağırmayı tercih ediyor. Kızamıyorum da çünkü tipine bakınca cok sevimli. Bi resim vardı elinde bıcak olan sevimli bi civciv resmi aynen öyle su an. Uykuların katili ama cok sevimli😁 yüzü sürekli dışa dönük olsun Asla sırtı yere gelmesin yorgunluktan bayılma haricinde. Hesaplıyor.com un söylediğine göre bugün 19.gündeyiz ve 16günümüz daha varmış.