Papatyaseverrrr pattisanne kan oldugunu sanmiyorum bende sizin gibi dusunup bezini goturup gostermistim boyle pembemsi lekeler vardi doktor bu kan degil idarla geliyormus normal dedi
Demlidem pattisanne Merabalar aynı durumu bende yaşadım ve çok panik oldum bezinde kırmızı lekeler vardı hatta kırmızı gibide değil turuncuya yakın çiş yaptıktan sonra oluyordu hemen doktora gittik ve ürik asitin fazla olduğunu beneğin sıvı alımına yani anne sütü yada mamanın yeterince alındığına dikkat edin dedi doktorumuz ve sık sık beslenince kalmadı normal bir durummuş yani ama yinede doktorunuza danışın tabiki
Deletedmom388 pattisanne Bize doktorumuz,kız bebekler yeni doğduklarında minik kanama gibi olabilir ama çok olursa mutlaka söyleyin demişti.Azıcık gördüm 1-2 kez sonra bir daha olmadı zaten,normalmiş…ama tabiki yine de siz doktorunuza mutlaka danışın derim🌸
Btlbrssk pattisanne merhabalar benimde kızım doğduktan 3 veya 4 gün sonra bezinde kan fark ettim annem birşey olmaz dedi bi kaç defa daha fark edince hastahaneye gittik idrar ve kan tahilili istendi ve idrarında kan olduğu söylendi 1 mg K vitamini iğne olarak yaptılar ve kanama durdu zaten K vitamini ve hepatit B yi doğar doğmaz hastanede yapıyorlar tekrar K vitamini yapıldı isterseniz hastaneye gösterebilirsiniz ☺️