pattisanne Merhabalar anneler ben aranıza yeni katıldım. Bebeğim doğalı 4 gün oldu. Doktor kontrolüne götürdük. Hiç bı sıkıntı çıkmadı çok şükür. Fakat 2 gündür kızımın bezinde minik kan lekeleri gördüm bu normal mi?
Deletedmom896 pattisanne Bazen annenin hormonları bebeğe geçebiliyor normal olduğunu duymuştum fakat siz yine garantiye alıp mutlaka bir doktora danışın 🙏🏻
Papatyaa_ pattisanne benim kızımda vajinal akıntı oldu panik oldum doktorumu aradım normal dedi. kan görsem heralde deliye döner hastaneye koşardım. Bence doktora gitmelisin canım.
Brna-34 pattisanne benimde kızım 4 günlükken kontrole gittik biseyi yoktu eve geldik altini değiştirirken bezinde kan vardı ama turuncu renkteydi hemen doktorumuzu aradık annedeki hormonlardan kaynaklı olduğunu söyledi.Bizde sadece 1 kere oldu bu.Sizinkinin rengi nasıl?
pattisanne Teomanmommy evet canim sezeryan olduğum için sütüm yetmedi hatta ateşi çıktı gıdasızliktan sonra hastaneye götürdüm doktor mama verdi 3. Günü sütüm geldi. Şuan gayet güzel emziriyorum. Acaba ondan mı oldu?
Halimemeva pattisanne normal korkmana gerek yok canım annenin hormonları bebeğe geçermiş ben götürdüğümde onu demişlerdi
pattisanne Halimemeva ya çok teşekkür ederim canım benim . İçim rahatladı vallahi . İlk bebeğim çok tecrübesizim😔
Halimemeva pattisanne bende senin gibi görünce çok korkmuştum benim de ilk zamanla herşey ögreniliuor canları iyi olsun ☺️
MarlaSinger pattisanne normal. Kızımda da olmuştu. Hatta meme uçlaırndan süt de gelebilir demişlerdi. Sizdeki hormonların aynısı ona geçiyor yeni doğum yaptığınız için. Bana hastaneden taburcu olmadan söylemişlerdi. Size söylemediler mi
paputmoms pattisanne kristal canım o yeterli beslenmediğinde olur sen onu emzir bol bol kan değil korkma benim oğlumun da ilk günlerinde olmuştu bizim gibi düşün biz de büyük olmamıza rağmen yeterli beslenmediğimizde idrarımızın rengi koyulaşır onlarda da öyle
Minikannesi00 pattisanne canım o kan değil benm bebeğmde de oldu turuncu ,pembemsi bi leke . Amorf ürat kristalleri onlar . Bebeğin susuz kaldığında veya az beslendiğinde olur . Ben mamaya başladm ek olarak ,hemen geçti
MarlaSinger pattisanne akıntı gibi olması ile aynı değil ama çişle birlikteyse belki yetersiz beslenme kaynaklı da olabilir. Benim dediğim akıntı gibiydi
paputmoms pattisanne ben bire bir doktora fotoğraf gösterdim yeterli beslenmemesinden kaynaklı demişti sen sürekli emzir ya da mama veriyorsan ihmal etme düzenli ver düzelir bana 2 çocuk doktoru söyledi canım
TC07 pattisanne Normal değil canım iyi bir doktora götürün derim. kaka da kan varsa alerji olma ihtimali yüksek.
Halimemeva pattisanne canım bide nerden geliyor kan onu takip ettin mi eğer kaka yaptığı yerden geliyorsa sıkıntı olabilir ben ön tarafında kanama gördüm çünkü vebale girmek istemem