Papatyaa_
Sevindim canım valla kimyon minyon sakın. Bizim buralarda elma yağı kullanırlar gaz için. Bezine küçüçük bir damla sürüyorsun. Elma yağı acı adacayından yapılıyor ama doğal olanı almak lazım. Birde çok keskin bir yağ. Kesinlikle İÇİLMEZ!!! Bilmeme rağmen ben başlarda terddüt ettim. Sonra denesim çok iyi geliyor ama tabiki yine de tavsiye ediyorum diyemem çünkü alerji olur bişey olur. Araştırabiirsiniz. Kullanmaya karar verirseniz de sakın fazla kullanmayın. Çok küçük bir damla olacak.