Papatyaa_ Merhaba anneler 15 günlük bebeğim var ve hiç olmazdı gaz sancısı ile dün geceden beri uyuyamadı yavrum. Bir iki çay kaşığı rezene versem olur mu? Bebeğe dokunur mu ?
jap Papatyaa_ ben hep verdim canım kendim de günde 3 4 fincan içiyodum sütten geçer diye ama kızıma verince daha çok fayda etti
Seerdaay Papatyaa_ kimyon ve rezeneyi siz için bebeğinize vermeyin.Onun yerine gaz damlaları var onları kullanın doktorunuza danışıp.Benim bebeğime bir şey olmadı diye sizinki de aynı olmaz. Bana kadın dogumcum bol bol kimyon ekle yemeklerine hem süt yapar hem bebeğin gazına iyi gelir demişti
Hilaltrkmn Papatyaa_ Ben çörek otu kaynatıp vermiştim iyide glmsti ama rezenede iyi geliyor bebegime vermedim ama bn cok ictim bndende ona geçtiği için faydası oldu
Ozkl-hatice Emine_1245 merhaba benimde bebeğim 15 günlük onun da gazı çok oluyorda kimyon çayı iyi geliyor mu gerçekten
Papatyaa_ jap bende içiyorum canım, göbek bağı düştü diye dün tıkadık acaba soğuk mu aldı bile edim ki nedense hiç olmadığı kadar huzursuzlandı. 15 günlük bebeğim 2-3 çay kaşığı da olsa verilir mi yani rezene ?
Emine_1245 Papatyaa_ . Ben doktoruma kimyon çayı veriyorum bisey olur mu diye sorduğumda yok ver rahatlar demişti. Gün-de üç çay kasigi veriyordum bisey de olmadi. Ki zaten doktorlar da oneriyor
Papatyaa_ Seerdaay evet kimyon az yiyorum ama rezeneyi daha çok tüketiyorum. Dün banyo yaptırdık ilk defa göbek bağı düştüğü için acaba soğuk mu aldı bilemiyorum ki.. bir iki çay kaşığı da olsa verilmez mi :(
Minnokkunannesi Papatyaa_ bizimde 15 günlükten sonra başladı ve 40 günlük geçmiyor 😭 4. Ayda azalıyomuş
Pelin55 34 gunluguz bizde yeni bir kere kimyon kaynatip verdim cok gazli bebehim var biraz olsun rahatlattı ama rezene vermedim hic
Papatyaa_ Emine_1245 kimyon tanecikli diye korkuyorum ama rezene verip vermemekte cok kararsızım canım. Biraz daha gözlemleyeceğim devam ederse bir çay kaşığı rezene yeterli olacaktır diye düşünüyorum 🙋🏻♀️
paputmoms Papatyaa_ bir çay kaşığı verebilirsin bence canım ama çok sık verme ki gazını onunla çıkarmaya alışmasn Bi de yediğine dikkat et ne gaz yaptıysa ya kimyon koyup ye ya da yeme ben öyle yapıyorum
Papatyaa_ paputmoms ben de öyle yapmaya özen gösteriyorum acaba diyorum dün ilk defa banyo yaptık gözenekleri açıldı vücut tepkime mi verdi diyorum çünkü rezeneyi çok içiyorum gazsız geldik bu güne kadar :) teşekkür ederim canım ☺️🙋🏻♀️
paputmoms Papatyaa_ ne demek 🤗 kimyon vereceksen Bebeğinin ince Bi ağız mendiliyle süzerek verebilirsin tanecikler geçmemiş olur bu arada 😁
Emine_1245 Papatyaa_ . Toz yada tane kimyon ile yapabilirsin. Bir çay kasigi kimyonu bir çay bardağı kadr su ile bu taşım kaynat. Bir mendil ile süzerek başka bir bardağa aktar. Ya da temiz bir tülbentle. Ben hep öyle yaptım. Öyle yapınca herhangi parça kalmıyor
Sevdabulut Papatyaa_ verebilirsiniz olur benim bebeğim de bu şekildeydi doktorumuz verebilirsin çokta güzel uyur demişti gerçekten de öyle oldu gaz damlası aldık tam tersi bir işe yaramadı. 2 çay kaşığı veriyordum bilginize umarım yardımcı olmuşumdur.