mutire hic korkma bizde esimle pozitif olduk 2 tane de cocugum var test yaptirmadan once bizde soguk alginligi gbi belirtiler varken onlarda 1 er gun hafif ateslendi bnde kokubgidince ben test yaptirdim pozitif larantinadan cikinca esim test yatirdi bagisiklik o da gecirmis muhtemelen cocuklarda gecirmistir
Kolay atlattik zaten heberimiz yokken gecirmisiz ben de hafif gicik tarzi oksuruk olunca ilaci kullandim ilac daha cabuk iyilesme ve negatife donme sagliyo oyle diyorlar.biz maske eldiven takmadik acikcasi normal yasantimiza devam ettik evde karantinada cunku zaten belirti varken iciceydik