mutire canım öncelikle geçmiş olsun sakın korkma ben ve 9 aylık kızımda olduk bugün 10. Günümüz öncelikle kızımın ateşi İki gün 40 a kadar yükseldi doktora götürdük test yaptılar Pozitif emzirdiğim için ilaç kullanmadım ben eşime bir odada kızımlar ben bir odada kaldık eşim yemek yapıp kapıya bırakıyordu odamıza gelmiyordu hiç çünkü bebekler süper taşıyıcı oluyolar ben sık sık kekik limon , ıhlamur limon, bol su , pekmeze çörek otu çekip koyduk her sabah ve akşam bir kaşık yedim bol bol meyve c vitamini aldım doğal yollarla atlattım çok şükür zaten bende grip semptomları gibiydi 8. Güne tam iyileştim kızımıda bol bol emzirdim bol su verdim yogurt pekmez yedirdim onada oda sadece 2 gün ateşlendi çok şükür şuan iyiyz ama muhakkak yemene içmene çok dikkat et bol bol dinlen ve korkma medyada çok çarpıtılıyor bebekler zaten daha kolay atlatıyolar moralini yüksek tut bol bol ellerini yıka odanı havalandır sirkeyle sil heryeri atlatırsınız inşallah merak etmeyin ha bide bebeginizde ateş vs olursa 38,5 —39 sonrası şurup verin neden diceksiniz ççünkü ateş vücuda giren virüsleri öldürüyor o sebeble ateş yükseliyor yani ateşe biraz fırsat verin çok yükselirse ılık duş aldırın alnına koltuk altına ıslak bez koyun şurup verin uzun oldu kusura bakmayın ama sizi çok iyi anlıyorum o yollarsan geçtigim için tedirgin olmanızı istemiyorum😊