Zmrasevgi cnm muska açısından bişey diyemem ama ben oğluma çevşen taktım internet den araştır bebek cevseni diye ve sürekli okuyorum artık bebeğim için yüzsüz oldum gittimiz yerlerde de onlar severken sesli olarak maşallah subhanallah diyorum onlarda ben diyince diyorlar akıllarına gelmiyor galiba ve pek de öyle kalabalık taninmadik yere götürmüyorum cocugunlukla tanıdık ve defalarca görmüş olana gidiyoruz ki zaten hava soğuk kış pek de çıkartmiyorum dışarıya yani benim de sana tavsiyem sende benim gibi yap sen maşallah de dur onlarda utanıp söylerler zaten o kadar vicdansız değillerdir umarım