Zmrasevgi Valla tanığıdım insanların olduğu ortama götürdüğüm zaman herkese maşallah deyin diyorum açık açık çünkğ demiyorlar !! Onun haricinde henüz yüzü gözükecek şekilde hiç dışarıya çıkarmadım daha 1.5 aylık ve hvalarda çok soğuk zaten. Arabasıyla çıkarırsam da örtsü oluyor. Bende sürekli okuyorum; Nas, Felak, Ayetel kürsi. Aklıma ne gelirse artık 😌 Kuran var yattığı yerin altında bide ayetel kürsi koydum. Üzerinde nazar boncuğu ve maşallahı var.. bide ben çok izlerdim kızımı uyurken ve sürekli ne kadar güzelsin annecim derdim; annem dedi ki en çok bebeğine annesinin nazarı değer. Artık bende böyle maşallah maşallah deyip duruyorum napıyım duramıyorum bakmadan..