AslhanDivarc şöyle ki diyelim akşam en son 18.00’da akşam yemeğimi yedim. Sabah 10.00’da kahvaltımı yapıyorum 2 yumurta, bir dilim peynir, 3 tane zeytin şekersiz çay veya kahve, kavrulmamış badem fındık ceviz bir avuç kadar, bol ve limonlu maydanoz dereotu ve nane, domates salatalık. Öğlen yemeği yemiyorum spor yaptığım için çok enerjiye ihtiyacım olduğu için ev yapımı yoğurda istediğim meyveyi (muz, çilek, yaban mersini, armut) karıştırıp yedim. Yemek öncesi de mutlaka ara öğün yaptım (hurma ve kavrulmamış badem). Akşam yemeğinde sebze, et yada beyaz et ve yanında bulgur pilavı bir de mutlaka bir kase yoğurda baharat ekleyip yedim. Esmer pirinç ve tam buğday makarna da tüketiyorum ama çok nadir. Ekmek asla yemiyorum ve bol su içmeye çalışıyorum aralarda canım tatlı istiyor hurma ile geçiştiriyorum. Yalnız regl dönemlerinde çikolata tatlı yiyorum. Vücut şaşırmış oluyor hem. Bir de filtre kahve yada türk kahvesi içerken bi tatlı kaşığı soğuk sıkım hindistan cevizi yağı ekliyorum yağ yakımında yardımcı oluyors