Eminannesi kuzum bende aynı sorunu yaşıyorum ne yazık ki hatta benim bekarken bile 85 takıyodum şimdi sen düşün halimi ama BERLEI die bi markanın sütyenini önerdi bi iç çamaşırcı arkadaş orfa deneyip aldım çünkü 150 civarıydı boşa veremezdim parayı ciddi anlamda hem küçültme özelliği var hem toparlama hemde dik tutuyor gittim bir tane daha almaya fakat kapanmıştı bulamadım sürekli yıkayıp bi yere giderken falan giyiniyorum bi yandan bulmaya çalışıyorum pek dışarı çıkamıyorum maalesef ikizlerim var çünkü henüz 40 günlük😂ay ne uzun yazmışım sabah sabah