Maviay bizim geldi.40 gunlukken 1 ay kontrolune baska bir doktora gittigimizde ogrendik.ve o gune kadar en az 3 kere dinlenmosti kalbi.ve dr sasirdi cok.net bunu her dr anlar dedi.iciniz rahat etsin diye diyorum cocuk kardiyoluguna gidin bir an once dedi. Gittik delik de varmis ama kendiliginden kapanacak cinsten hic korkmayin ,6 ay sonra yine kontrol dedi