Can anneler; bugün bebeğimi kontrole götürdüm. Doktor üfürüm duyuyorum ama korkulacak bişey yok dedi. Sorun şu ki; bebeğim 6 buçuk aylık ve bu zamana kadar her defasında dinlenildi, hiç böyle bir şey söylenmedi. Ne doğduğunda, ne aylık kontroller de, ne de acile gittiğimizde olsun. Şimdi içim içimi yiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba? 😔