denizmoms1 ben kullanıyorum ama benim kızım daha 7 aylık kardeşim çocuğu geldikçe yatıyor oda iki yaşında ben gayet memnunum benim kurtaricim oldu resmen taşınması kolay nereye gitsen rahatlıkla götürebiliyorsun yer kaplamiyor ama ne zamana kadar taşır bilemem tabi o yüzden yanıltmak istemem sizi😊