Merhaba, ben 2 aydır kullanıyorum, benim ki tavandan asmalı yaylı zıp zıp hamak beşik diye geçiyor, markası altev, svava kg olarak az taşıyor, altev 40-50 kg ya kadar kapasitesi var, benim bebeğim çok gazlıydı, o hamak sayesinde rahatladım diyebilirim, resim atmayı bilmiyorum yoksa atardım görürdünüz sizde