Afrazynp ays_ey canım bizse 1 ay önce olduk eşimden bize bulaştı çok şükür atlattık arada kızımın ateşi ciktı 39 lari gördük korkma sakın bol bol duş aldır ve bıtkı çayları tüketin girip gibi düşün
ays_ey Sssbbb bizim cuma akşamdan beri ateşimiz devam ediyor ama 37.5 ğu geçmiyor şükür ama sürekli ateşli bir duş ilaçla bir saat geçiyor snra yine devam ediyor ama azı dişlerindendir diyede düşünüyoruz umarım korona geçmemiştir
Sssbbb ays_ey inşallah geçmemiştir rabbim yavrularımızı korusun muhafaza etsin. Disten olabilir. Bir de doktorumuz 38 üzeri ateştir dedi bize. Nereden ölçüyorsunuz kulak mi? Koltuk altı mi