Arkdşlar eşim covid pozitif çıktı bnde belirtisi olmadığı için yapılmadı testi daha ilk günümüz 18 aylık bi kızım var düşük ihtimal ona geçmesi dediler ama şuan benim sırtım ağrımaya başladı ve kızımın ateşi 37.3 aynı zamanda dişte çıkartıyor neyden kaynaklı bilemedim doktorumuz ilaç duş deneyin dedi ama korkuyorum sizlerde covid olup çocugunuza geçen oldu mu lütfen bilgi verin hastaneye gitmektende korkuyorum evde olmaktanda. Aynı zamanda kızımın soğuk havale riski var