12 aylık oğlum. Isirip duruyo deliriyorum artik heryerimi isiriyo kol bacak omuz meme yanak burun nereyi bulursa. Ya ilgi istiyolar ya disleri cikiyor ondan. Hircinligini boyle ifade ediyo genelde dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama nafile gecenlerde kuzenini isirdi cocuk ne bicim agladi. Ustelik 9 ayliktan beri boyle. Yoruldum valla bunun isiriklarindan. Bide suan biseer oldu nolduysa anlamadim meme emmek istemiyo. Sizinkilerde boyle mi?