Mom036 sürekli anne, annem, annecim deyip duruyorum doğduğundan beri. 3-4 aylıkken ınneaaa gibi bi sesler çıkarıyodu. ilk anne diyecek diye bekliyoduk. 7 aylıkken baba dedi. şimdi 8 aylık, baba diyip duruyo. tamam annecim anladım, hadi bi de anne diyelim diyorum. dilini çıkarıp tükürüyo 😂😂😂 inşallah sizinki ilk anne der ☺️