Mom036 Benim bebeğim 4aylık sürekli kuşağına anne kelimesini söyliyorum 😅😅Anne demesini çok istıyorum 🙈ama eşim baba söyliyicek diyor uğraşma boşuna diyor😅😅😅
Mervegem Mom036 6.5 aylıkken ilk anne dedi sonra dede mama meme hadi aba 8.5 aylıkken baba dedi 😅😅simdi 11 aylık bu ara anane diyip duruyor 😅🧿
Esarikayy Mom036 memme dedi sonra enne😂 anne de değil enne ama çok sevimli söylüyor ne dese kabulüm zaten😊
Mervegem Mom036 hiçbişey yapmadım canım babası doğduğundan beri cocuga papağan gibi baba diye tekrarlıyodu bizde sasırdık 😅