Bernasel yok canım doktorları Allah başımızdan eksik etmesin ama inanki 2. Çocuğum neler çektiğimi ben biliirim. Göbeği yeni düşen bebeğimin göbeğini yakacaklardı sulu diye. Oysa yeni düşen göbek yeri öyle olurmuş. Bunu yapacak olan da doktordu. Yaptırmayanda doktordu. 4 kg çok iyi diyen de doktor. Çok zayıf diyende. Oysa sormuyorlar ki kaç kg doğdu nesi var diye. Şimdi en rahatı kendi bilgililerim. Dışarıyı taksam ooo😀