Merhabalar sevgili anneler. Dün kızımla biz 2 aylık olduk ❣️Bugün aşımız vardı. 3 aşı vuruldu. Çok ağladı ama şuanlık iyiyiz şükür.❣️Kilomuz 4.5 kg boyumuz 56 cm çıktı. Genel olarak Uykusuzluk modumuz oldukça fazla 🥴 Hanımefendi sevmiyor uyumayı. Bizde durumlar böyle. Sizler nasılsınız 2 ay nasıl geçiyor. Ne gibi aksiyonlar yaşıyorsunuz. Ben kendime hiç zaman ayıramıyorum ama olsun 2 tane melek büyütüyorum tek başıma ve onlara değer. 😍