Mom107 Bebeggimm evet hergün bir tatlı kaşığı ama tüm mevsim boyunca değil mesela benim oğlum balık severek tüketiyor balık mevsiminde vermiyorum ama balık sezonu bitince başlıyorum
ozgurunannesi Kayracim peki günlük mü kullanıyorsunuz yoksa haftada 1 defa falan mı ? Bende alayım hemen ❣️🌸
PervinY Boncuk25 20 aylıkken Ocean balık yağı vermeye başlamıştım karışık meyveli olanını. Çok seviyor şuan 2 yaşını geçti hâlâ hayır demeden içiyor. Her gün 1 tatlı kaşığı içiriyorum.