Singlemom Boncuk25 bende belliyim doktor başla dedi ama hangi marka en iyi acaba 1 yaş için bende çok kararsızım
Kayracim Boncuk25 https://images.app.goo.gl/rP3KvYnFcb5864YE9 bunu kullanıyorum doktor tavsiyesiyle değil yorumlara bakarak aldım iştahı kapalı çocuk değil oğlum ama buna rağmen gözle görülür fark var yemek yemesinde..
Mom107 Boncuk25 1 yaşından sonra dr a sorarak başladım bir tatlı kaşığı veriyorum möllers kullanıyoruz
Singlemom Boncuk25 verebilirsin ama kendisini her hafta yedir dedi ama yemiyo ki o yüzden marka söylemedi bi de çok zayıf iştah açıcı da olması lazım 😌
AryaBorte1 Singlemom benimki de balık yemiyor çok üzülüyorum onun eksikliğini tamamlar mi acaba bu yağlar
Balcicek Mom107 seviyor mu tadını nasil veriyorsunuz bizde aynısını aldık elmalı olandan hiç sevmedi çığlık kıyamet zorla iciriyorum
Crs3 Mom107 doktormu söylüyor mesela kullansın 1 yaşında falan diye siz kendi kafanıza göremi aldınız?
Mom107 Bebeggimm evet hergün bir tatlı kaşığı ama tüm mevsim boyunca değil mesela benim oğlum balık severek tüketiyor balık mevsiminde vermiyorum ama balık sezonu bitince başlıyorum
Kayracim ozgurunannesi ocean portakallı balık şurubu trendyoldan almıştım evet 1yaşından sonra başladım daha doğrusu 18aylık öyle başladık severekte içiyor oğlum..
ozgurunannesi Kayracim peki günlük mü kullanıyorsunuz yoksa haftada 1 defa falan mı ? Bende alayım hemen ❣️🌸
Sallabas Ocean portakal aromalı kullanıyorum . 15 aylıkken başladım . Tadını da seviyorlar . Her gün 1 çay kaşığı veriyorum .