EmnEymn demek ki çocuktan çocuğa değişiyormuş. Yapıları böyle demek ki. Kaka yapamadığı icin kustugu hiç olmadı benimkinin sanırım fazla yediğinden kusuyor. Bu arada yanlış anlamayın asla anneliğinize laf söylemek istemem ama bazen bende yapıyorum bunu diye söylüyorum. Gazını çok iyi alamadığımda kustugunu gördüm. Sizde bi takip edin isterseniz