Bizde meme+mama devam ediyoruz. Hipp kullanıyoruz mama memnunum kendi de çok sevdi. Ben şöyle bir yol izliyorum sütüm memede az olduğu zamanlar istemiyor, o istiyor ki hep şarıl şarıl aksın ama o kadar süt tüm gün olmuyor. Sabaha karşı uyandığında 11-12 olana kadar emziriyorum hep, öğlen uyandığında güzelce mama veriyorum, o tekrar acıkana kadar süt yeterli seviyeye geliyor, sonra yine meme veriyorum. Ama akşamları maalesef süt iyice azalmış oluyor ve kabul etmiyor meme verdiğim anda çığlık kopuyor. Yatmadan yine mama veriyorum. Döngüyü ancak böyle tutturabildim gün içinde birkaç defa mama verdim baktım memeye yanaşmıyor iyice bırakırsa diye gün içini memeye saklıyorum. Bzmki memeyi de çok seviyor reddetmiyor ama süt az geldiğinde sinirleniyor 🤦🏻♀️