GoGirl Aksumervenur tekrar karantinada olmayabilirsiniz o zaman zaten evlerden cikmiyoruzda adiniz gozukmeyince cikmis oluyosunuz karantinadan
Aksumervenur GoGirl inanın bilmiyorum gerçekten ama beni tekrar kimse aramadı. bende bugün için sonuç beklşyorum eğer pozitif olursa Allah korusun ben arayacağım 184’ü
Ayla2019 Rabbim hepinize şifa versin insallah tez zamanda kurtulursunuz🙏😔 belirtileri nelerdi acaba kaç gün sonra nasıl anladınız bende psikolojik mi bilmiyorum ama nefes almada güçlük çekiyor gbiyim kaç gündür napcağımı bilemedim korkuyorum da
Aksumervenur Ayla2019 Allah razı olsun inşallah🤲 benşm direk tat koku duyum gitti. o gün hastaneye gittim. 3 gün sonunda belli oldu pozitif çıkmıştı zaten. ondan sonra bir kaç gün gece sıtma tuttu çok şükür çabuk atlattım. Hamd olsun onun haricinde birşeyim yoktu. içinizin rahatlığı için test yaptırın yoksa kafanızda süreli kurgularsınız acaba mı diye. İnşallah birşey yoktur 🤲🏻
Ayla2019 Aksumervenur devlet hastanesine gitsem hemen yaparlar mı testi şimdi gtsem allah şifa versin sizede 🙏
Aksumervenur Ayla2019 bana kayıt yaparken şikayetlerimi belirtileri sordular ondan sonra doktora gittim, doktor da belirtilerimi sordu, ondan sonra yaptırdım test.
reay19 Aksumervenur rabbim şifa versin bir an önce evladınıza kavuştursun sizi🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼 Hastanedemi karantinadasınız acaba
Kalp26 TospikOglusum kardesi benım gezen biri degıldım tabiri caizse marttan beri disari cıkmıyoruz avm kesınlıkle sadece esım cocugumla ormanlık alanda pıknık yapardık marketten her geleni yıkardım esımde bende pozitif olduk bana esımden gecti esımede isyerınden ogluma test yaptırdık onu beklıyoruz
TospikOglusum Kalp26 offf deme ya inş hemen iyilesirsiniz.bebise kim.bakiyo peki bu durum da ,tedavi ne uygulaniyo yani inanın çok korkuyrz hepimizde sonuçta benimde eşim çalışıyo ve çalışmak zorunda nasıl gecinicez ama korku çok fena gerçekten 😪😪
Kalp26 Aksumervenur ilac kullanmaya ramen pozitif cıkti ıkı kere yani nasıl bir virüs bu anlamıyorum bende pozitifim emzirdigim icin ilac kulanmıyorum bakalımm sonumuz ne olacak
Aksumervenur Kalp26 benim bebeğim emmiyor zaten. aynı zamanda hastanedeki doktorda aile hekimi de emzirmiyorsanız yaklaşmayın hiç dedi
Aksumervenur Kalp26 demin bir arkadaşın postunda gördüm bir benzeri olayı eşi yaşamış test vermediği halde aile hekimi aramış eşiniz pozitif çıktı diye. Baza böyle yanlışlıklar oluyor. İnşallah benim de bir yanlışlık vardır. inşallah sizde atlatmısınızdır. Rabbim şifa versin inşallah